Ta-da!!!! <(O.O)>

Yo yo yo!!

Har varit igång sedan 6 imorse; gick upp, slängde ihop alla grejer som skulle med mig ut på stan, åkte in med mamma till tåget, hoppade av på centralen, tog en fika-frukost på Waynes och läste ’Stjärnor utan svindel’ för säkert femtionde gången, slank iväg till Rosenlund, fixade propparna och fick lite bra information. Gick därifrån i solgass i LÅNGÄRMAT -.-’ till Gunnarsons på götgatan och träffade farmor; fikade. Vi gick därifrån i ÄNNU MERA SOLGASS, dog lite xD svängde in på Indiska och panikköpte ett tunt svart linne, fick en fräck klänning av farmor :D

Sen bar det iväg till slussen i solen IGEN, vi stannade och kikade in i några affären till innan vi spatserade in på fotografiska museet och tog rostbiffmacka och räcktallrik till lunch med SUVERÄN utsikt över Grönan och galningar som åkte Insane och Fritt Fall O_o
Sen gick vi runt och tittade på alla tavlor och foton och läste allt som fanns att läsa om tavlorna och sen fluktade vi i den lilla souveniraffären; farmor köpte en bok som vägde TON och jag köpte INTE dårfinkar och dönickar – dumma mig, den är ju bra – sedan gick vi till slussen med värkande armar och fötter och åkte åt varsitt håll

Pappa plockade upp mig vid Danderyd, hurra för bussiga pappor! och vi åkte och köpte McDonalds till middag – mindre men det fanns tydligen ingen mat hemma så vad gör man xD Åt nämnda mat, kände mig lätt proppfull i onödan…

Bytte om från coola kläder till mindre coola men dock rätt snygga kläder och gav mig ut i skogen – träffade en hygglig man med en söt hund så blev stående en stund och socialade ^^ Efter springande/gående plus en stukad fot – dumma broar med lösa plankor borde sprängas bort – kom jag hem, duschade och försökte skriv in allt detta på facebook – inte fan gick det xD så tänkte om och bestämde mig för att uppdatera här – jestanes vad dålig jag är på detta… well, hell, man kan inte vara bra på allt…

Så, imorgon blir det till att vara hemma med Felicia som ABSOLUT inte vill vara själv hemma – antiagorafobivarning xD

Nu ska jag varva ner genom att antingen läsa klart Stjärnor utan svindel – me LÖÖÖÖW! eller kolla på Sweeney Todd – aaaaahh, fangirlism!! Alan Rickman och Johnny Depp plus coola, häftiga och fräcka Helena Bonham Carter :D

Godnatt nattugglor <(O.O)> (nattugglor)

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0