Off

Hmm, ett tag sedan jag uppdaterade här men Jenny har däremot varit lite duktigare, fy mig. Fast kommer nog alltid vara super dålig på att uppdatera så ha inte höga förväntningar, vilket jag inte tror ni kommer att ha heller.

Hmm, förra gången jag uppdaterade var nog innan jag drog till Thailand dvs i Mars, underbar semester och ska lätt tillbaks!

Har varit i Örebro, Norge och jobbat sedan dess sen här hemma har det väl inte hänt så mycket mer än att jag själv känner hur jag mer och mer vill flytta. Vill ha ett eget liv, egna regler osv. Men ja, får jobba häcken av mig denna sommar och höst så blir det nog flytt till nästa år. :) När jag var i Norge så sökte jag även massa jobb så vi får se hur det blir med den biten, kanske blir en flytt till Norge i sommar/höst, vem vet? :) Om inte det blir Norge så blir det extra jobb här in da Sweden.

Såg Pirates of the Caribbean 4 igår med mamma, kollegan och hennes femåriga som dessutom invigde filmen genom att förstöra 3d glajjorna det första han gör, skön pojk det haha. Men i alla fall, det var en mycket bra och rolig rulle, ska lätt köpa den så fort den har kommit ut! Diggar Johnny Depp.

Nu ikväll fixade jag även spotify premium, mycket bra beslut. (y) Så blir väl att spela sönder massa låter nu här framöver och premiären för det får bli imorgon när man ska städa sitt rum, så roligt! *not*

Tappade motivationen till att skriva lika snabbt som jag fick den så lika bra att sluta nu innan jag blir mer uttråkad eller något, det är fan illa. Nåja. Ha en fortsatt bra kväll alla!

Xoxo Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0