Markaryd

Skrev nyss klart ett inlägg men precis när jag ska lägga in en länk så försvinner skiten, blev inte lite sne, skit sak. Nu måste jag skriva om skiten. -.- Tänker skita i länken nu också.

Nåja... Vaknade med tuppen idag, på en lördag och det gillades verkligen inte, ville såååååå sova mer men fick dissa min ÄLSKADE säng. Dessutom så vaknade man mega förkyld och tänkte denna dagen kunde ju inte börjat bättre. :) *asdjfhaskjg* I alla fall, for iväg till Markaryds marknad för att jobba i detta härliga underbara fina regnvädret som man beundrar. Så kom hem för en stund sen och har precis ätit upp mina mycket goda jordgubbar, kan äta jordgubbar varje dag, så djävulst gott!

Ska snart brumma iväg mina kära päron till festen i ridhuset ikväll, jag hade velat vara med men orkar inte. Blir att ta en lång varm dusch, krypa ner i sängen och titta på massa filmer när jag kommer hem igen istället. Det blir bra det. :)

Är dessutom sugen på att se en psykfilm, Insidious typ. Fick en sådan kick utav att se Paranormal Activity på bio och då måste ju det bli en kick att se Insidious också, den verkar bra men ändå störd. xD Hmm, ska nog få med Jenny på den, hon tackar nog hellre ja till den filmen än till Kung fu panda 2. (a)

Nu ska jag köra iväg päronen så man kan komma någonvart med sina planer ikväll. Ha det gött!

Xoxo Josefina

Kommentarer
Postat av: TinA

Den filmen är bra:)

2011-05-29 @ 12:53:01
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0