Förkyldning..

Jaha, då var förkyldningen här och spökar igen. Varit sjuk sedan i fredags och vill verkligen inte vara en snorunge längre men verkar som om jag lär vara det i några dagar till för jag låter verkligen som en kråka nu. Nyser även hela tiden, har nog fan aldrig nysit så mycket i hela mitt liv som nu, börjar snart misstänka om jag är allergiskt mot något men det återstår att se. Känns fel att vara förkyld när det är 20 plus ute och sol, jippie! -.- För övrigt så har det inte hänt så mycket, har mest bara vilat och vill bli frisk till helgen och nästa vecka för då blir det massa skoj! :)

Nu blir det att krypa ner under täcket, starta en film sen sängen för att ladda batterierna till en ny arbetsdag imorgon. God natt folket!

Xoxo Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0