Albinon talar ut xD


Har efter en diskussion med pappa under lovet fattat att jag faktiskt är halvalbino, och inte bara extremt ljushyad... känns lite... mysko. Funderar på att fixa ljusljusblå/grå linser och intala folk att jag blivit helalbino, eller fixa röda/rosa linser och skrämma slag på alla jag möter. I'm wierd, jag vet, men lite kul måste man ju ha.

Just nu händer inget av större intresse... har separationsångest, vill absolut inte flytta från min lilla lgh i juni, det känns så fel att dra hem till skogen igen... men äsch, jag ska fixa ett jobb och flytta fort som fanken, så det får gå.

Är fortfarande förkyld och min hals är läskig, rösten dör ibland, inte ett dugg kul, så dricker te från och till, och känner mig trött som sjutton; har lyckats vända på dygnet så mycket att det är knäppt!

Igår pratade jag med Annica fram till 1, eftersom jag inte kunde sova, trevligt som sjutton och jättemysigt att sitta och dricka te i allrummet. Hon ska sminka mig på tisdag, bara på kul för att försöka se vilka färger/vilken stil jag kan ha. Det ska bli kul, även om jag kommer känna mig lite fejkad, men vaddå, det går ju att tvätta bort.

Idag måste/ska jag plugga matte och börja sätta ihop allt PAmaterial till en löpande text, känner mig extremt duktig som klurat ut ribriker och underrubriker så det bara är att sätta in all brödtext på rätt ställe. Måste även komplettera min litteraturlista och klura på fotnoter, sen ska jag prata med KRS om det. Ang matten har jag ett prov att fixa till; det gick bra men kände att jag kan göra det bättre, så fick UFOs tillåtelse att ta hem det och fixa till det. Borde ha gjort allt detta under veckan, men har haft noll ork, men idag ska det bli av.

Nu ska jag kila och ta en varm/kall dusch för att vakna till lite extra, vi ses folket!

Peace&Love // Albinon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0