Det är inte långt kvar nu.

Mars månad kommer vara den bästa på hur länge som helst, behöver verkligen en paus från allt och ha roligt! Men det är inte långt kvar tills det blir det. :)

Nästa vecka på tisdag börjar jag resan lite smått, träffar Josse i Göteborg sen slaggar vi över hos min mormor och morfar för på onsdagen drar vi till Norge, till mina favoriter, seriöst bättre personer än dem får man länge leta efter, aj löööve theeeem! Dessutom så blir det att gå på konsert, TAYLOR SWIFT! ÅÅÅÅÅHHH, är så taggad! :D Ska bli skönt att få egen tid med Josse, ser verkligen fram emot dagarna i Norge, har saknat henne och tiden med henne. Så vi stannar i Norge till fredagen, då bär det av mot Stockholm för att träffa gänget och MIN älskade flickvän! <3 Gud, så mycket jag har saknar tjejerna!

Och ja, sen på lördagen lämnar jag minusgraderna och flyger mot plusgrader med Amanda! Ännu mera pepp! :D Jag ber på bara ben till gud (not) att snön ska hållas kvar i himmeln tills vi är i Thailand, för jag blir seriöst sjukt sne om snön kommer så jag får dra en stor resväska genom halva Sverige!!

Ja.. Mars månad blir bäst! Just nu fixar jag med lite musik till resan och drömmer mig bort lite haha! Nej nu ska jag sluta skriva innan det blir för långt!

Ha en bra kväll!

Xoxo Josefina

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad kul att du skrev! :D Kul historia om hur du hittade mig! & tack för komplimangen om hur jag skriver. Jajo, jag har fått höra det x antal gånger, men lika kul att höra varje gång, haha :)

2011-03-11 @ 15:43:02
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0