Halsont

Var sjuk för en vecka sen med en förkyldning, blev frisk och nu halsont men är inte förkyld, slår vad om att det är halsfluss eller något sånt skit. Ska ringa om tid imorgon och kolla upp det. Är så trött på sjukhusbesök, känns som om man är stammis på sjukhuset och det kommer problem hela tiden. Men inte fan kommer det ta slut heller, så bara att gå vidare. Tränade dessutom i tisdags också så har världens träningsvärk i hela kroppen som inte gör saken bättre haha.

För övrigt så mår jag super, blir att åka och hjälpa farmor imorgon också tillsammans med min käre kusin, farmor ska flytta så det är massor att göra. Men vad gör man inte för sin älskade farmor? Allt är för hennes bästa framförallt men även lite för vårat. Blir att överaska henne med chockladpudding också, det älskar hon. Även jag. Och kusinen. (a)

Inatt sov jag bättre än natten innan, var helt förstörd när jag kom hem efter jobb igår. Så idag har jag inte gjort ett skit mer än att tvättat,tömt diskmaskinen och ugglat på massa filmer, vilket jag kommer fortsätta med att göra resten av dagen och dricka massa varma drycker så man kan svälja lite som nästan är omöjligt just nu. -.-

Jenny kommer dessutom ner hit till västkusten nu på söndag eller måndag, hoppas på söndag. För jag är ledig hela nästa vecka om inget dramatiskt händer på jobbet. ^^

En liten annan kul sak, köpte ett armband från Childhood igår, mamma kom hem med en sån och jag gillade armbandet så jag köpte en jag också. För er som inte vet vad Childhood är så är det faktiskt drottningen Silvia som har skapat det. Deras mål är att få alla barn att känna sig trygga, älskade och växa upp till starka ansvarsfulla människor. Dom vill jobba med alla barn som glöms bort. Vill ni veta mer eller stödja dem du också? Gå in på www.childhood.se


Slutar här, ha en bra kväll!

Xoxo Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0