Declan Galbraith

Har kommit in i en period nu då jag bara lyssnar på Declan, gud vilken underbar röst han har, älskar han! Blir lugn av att lyssna på han, tänker tillbaks till många gamla goda minnen och blir glad inombords. :)

Är fortfarande super förkyld, sov inget alls inatt, gick upp 5 imorse pga min skit förkyldning. Blev hemma från jobbet idag för att vila och även en ledig dag imorgon. Skönt. Ska snart däcka för mina ögon börjar säga emot mig nu, hoppas på att sova bra inatt, men det verkar som om jag får drömma vidare om det istället haha.

Orkar inte skriva mer, säger god natt.

Xoxo Josefina

Kommentarer
Postat av: Elina

Han har så härlig röst att lyssna på :)

2011-06-19 @ 13:36:18
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0