Hmm...

Är extremt rastlös, har ont i ögonen och borde egentligen inte sitta vid datorn, men har noll lust att bara ligga och glo upp i taket.

Skulle kollat på The Social Network med hela RGD/RGH idag, men ögonen gillade inte den idén, så är hemma i min lilla lägenhet... Ringde till vårdecentralen för att få en remiss till ögonläkaren, hon som jag pratade med sa att det lät som att jag bara var torr/irriterad i ögonen, så hon tyckte att jag skulle köpa ögondroppar. Nästa människa sa att jag skulle gå till Synsam eller liknande butik och göra ett test där man kan se om irritation beror på linserna eller inte. Har inte gjort något av det - har redan ögondroppar, så ska testa om dom hjälper och fortsätta att ha glasögon i helgen ^^

Är som sagt var rastlös, borde kanske gå ut och gå, men då dör ögonen plus att det är halt och snöigt, så tänker skippa promenad idag och vara inne och skämma bort mig själv med massa bra filmer och sådant.

Pratade nyss med min sötnos som är påväg neråt i landet, riktigt mysigt :)

Nu ska jag dra ner till Ica och slösa bort lite mer pengar på godis/film^^

See ya folks!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Annica H

Hoppas att ögonen blir bättre! Aldrig roligt då de krånglar till det. :(

Kram på dig, er !

2011-02-04 @ 16:58:11
URL: http://blivandemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0