Träningsvärk

Tränade igår och slutade lite fel, gjorde illa knät. Så idag har man både träningsvärk som in i bomben och ont i knät så haltar runt haha. Min chef ringde mig i morse precis efter klockan ringde och vi kom fram till att jag skulle vara hemma, vila knät och jobba i morgon istället. Så idag har jag inte gjort mycket mer än vilat och sett på film.

Tills mamma avbröt mitt filmtittande av Twilight och skrev en order på facebook som jag skulle göra och vad var det tro? Jo, rensa kläder! Fy i helvete, det var inte lätt, har alldeles fööööööör mycket kläder, kan ju ge minst ett plagg till varje människa i Afrika känns det som. Började räkna t-shirtar bara för att, slutade räkna när jag kom över 50.... Har fått bort mycket men behöver gå igenom det igen, rensa bort lite mer men det orkar jag inte nu, gör det då jag moooovar neråt i huset. Tog bild på rummet innan när det var bombat av massa kläder men den bilden kommer inte upp här! (a)

Nu ska jag kolla vidare på Twilight eclipse!

Xoxo Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0