Så dålig på att blogga ^^


Ja, som rubriken säger är jag så dålig på att blogga så det är det fjantigt ^^ Antingen glömmer jag totalt bort den här fina bloggen (tack för designen Lollo!) eller också har jag inget intressant att skriv om... bravo, lixom

Men ja, hursomhelst så har jag lite att skriva om idag. Yay för det! Har städat ut min ena garderob, har packat två väskor med kläder som ska tas hem någon dag framöver, när det nu blir. När jag städade ur garderoben hittade jag 4 par ursnygga skor som jag trodde hade gått sönder/slängts, så blev superglad när jag hittade skorna. Dock är ett par lite trasiga, skyddet på klacken har lixom skavts sönder, så ska gå till skomakaren vid krämaren och se om det går att fixa.

Idag har jag varit lite lat men också väldigt duktig, för jag har tvättat en massa tvätt, handlat viktiga saker; tvättsaker, tvål och sånt, och så har jag röjt lite smått i lägenheten. Som Tess säger: vuxenpoäng till mig!

Daniella ringde mig runt middagstid och var snäll och frågade om jag ville att José köpa en biljett till studentfesten på Frimis åt mig, eftersom han ändå höll på att köpa till Josefina, Josephine och Zamila. Jag tackade och tog emot, så nu har jag två biljetter undanstoppade i en låda, och ska ge José pengar för biljetterna imorgon. Yay för studentfest och kompisar som är snälla och kollar om man ska med eller inte och köper biljetter åt en

Nu sitter jag och nördar Gyllene Tider/Per Gessle låtar och lär samtidigt ut att kyssar höjer kroppstemperaturen rejält x)J ag är en outsinlig källa av massa viktig/meningslös information, haha, diggar mig själv ibland x)

Jaa, nu hoppade min YouTube-spellista till en annan söt låt - känner ni igen Vill Ha Dig? Jag har så romantisk musiksmak ibland x)

Nu känner jag att min inspiration börjar dala, så jag slutar skriva och ska istället börja nörda Cool Rider från Grease 2, kan sjunga med helt nu, känner mig SÅ nördig

Peace and Love people

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0