Älska mig

Ja, rubriken stämmer, såg nyss klart den filmen. Har nog aldrig sett en film som har berört mig så mycket som denna gjorde, grät som ett litet barn. Att sådant här händer i verkligheten också, fattar inte det, kan bara inte tro att det är sant. Men sån värld lever vi i, YEAH! *not* Fan idiot paddor. Att man liksom kan bete sig som ett stort AS, såra någon så mycket, att det ska behöva gå så långt. Finns mycket man kan säga och diskutera angående detta.

Jenny skrev på msn innan att hon skulle se den, jag fick länken så jag kunde se den med, under tiden filmen har rullat har vi båda deppat tillsammans på msn, funkar det med. (y)

Om ni inte har sett den filmen, se den genast, det är en order! (a) Orkar inte skriva om vad den handlar om så ni får googla det i så fall. Men den är sevärd.

Det fick bli ett kort inlägg, ska sova, har ont i skallen, den liksom dunkar.

Xoxo Josefina

Kommentarer
Postat av: TinA

Har sett den också. Skithemsk!

2011-02-07 @ 14:39:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0